Forum Forumlar Kripto Para Madenciliği Diğer Gtx 1060 Zcash Setting Yanıtla: Gtx 1060 Zcash Setting

#13483

kadirinazor
Yönetici
Çevrimdışı
Kayıt Tarihi: 07 Temmuz 2017
Konular: 11
Yanıtlar: 29
Verdiği tşk.: 1 kere
Aldığı tşk.: 6 kere

Olabildiğince az güçle çok maden çıkarmaya bakın. Yani optimum ayarda tutun. Fanlarınızı tam performansta çalıştırmayın. Benimkiler %25 e ayarlı. ihtiyacı olunca kendi otomatik soğutuyor zaten. %70 max fan hedefi. Güneşli sıcak  günlerde %85-95 gördüğü oluyor 🙁 vantilatöre yakın olan rigler %25 de dönerken, 2 rig uzaktakiler %50-70 arasında dönmekteler. Sıcak havada artmaktalar. Her şey yüksek mh değildir. Aletin ömrünüde uzatmak lazım. Güç kaynakları bile genelde tam verimi %60-70 dolulukta verir. Daha yükseğe çıktıkca verimi düşer. O  yüzden 1000 wattlık sisteme 1200-1500 wattlık güç kaynağı önerilir. Benim kartlarım P106. 100-110w değerinde çalışıyorlar. Kullandığım SMOS düşürmeme izin vermiyor. Fakat windowsta falan 60w kullananlar var. 25W çalıştıranda gördüm afterburner ile. Yani burda şunu da düşünmeniz lazım.

%65 TDP – 800 sol – 240w

%100 TDP – 925 sol – 370w

Ben olsam %65 de kullanırdım 🙂 Bunlar 24/7 çalışan kartlar. Haliyle %100 çalıştırmak doğru olmaz. Hele de VRAM ler çok çabuk ısınıp soğutmaları GPU ya nazaran daha dandiktir. Ekran kartının senesi dolduğunda termal macununu, termal padlerini yenileyebilecekmisiniz? Çünkü daha çabuk tükenecektir. Veya fanların biri bozulduğunda/ömrünü tamamladığında değişme imkanınız var mı?

Geri kalan şey sizin insiyatifinizde 🙂